ציורי גוף באירועים שיווקיים מכניסים נופך אמנותי לאירוע ומבטיחים חשיפה יפה הרבה לאחר שהאירוע נגמר. ניתן לצייר על גוף הדוגמנים את המוצר עצמו, לוגו החברה, או כל דבר אחר שרוצים לקדם את חשיפתו.

איפור פנים באירוע לערוץ JIM JAM בשפיים

בין אם הציורים צויירו על דוגמנים שנשכרו לצורך האירוע ובין אם על קהל המוזמנים – האימפקט התקשורתי ימשך הרבה לאחר שכולם ילכו הביתה והציור ישטף במקלחת. התמונות שצולמו במהלך האירוע יקבלו חשיפה רבה בעיתונות המקומית והארצית כגימיק התופס היטב את העין, ובעיקר תתקבל חשיפה מתמשכת ברשת האינטרנט, העשויה להמשך אף לאורך שנים במצגות ציורי גוף שאנשים אוהבים להעביר אחד לשני. ככל שהציורים יהיו מושקעים וגדולים יותר – הסיכוי שלהם לקבל חיי נצח ברשת גדולים יותר.

אירוע קידום מכירות לערוץ JIM JAM – ערוץ איכותי וחינוכי לילדים שכולו באנגלית.

 

קידום מכירות של ארוחות בריאות לילדים של חברת "מבושלת" בפסטיבל האוכל "טועמים עולם"

 

אירועי "יום הלוטרה" בשמורת הטבע נחל שניר שהופק ע"י רשות הטבע והגנים להגברת המודעות לחיות בסכנת הכחדה. בכל שנה בשנים האחרונות אני מגיע לאפר את הילדים ללוטרות חמודות.

 

אירוע השקת וודקה ואן גוך בטעם בננה בפאב ברעננה.

 

אירוע השקה לשעוני היוקרה "מישל הרבלין פריז" במועדון גת רימון ת"א.

 

השקת ליין משקפי שמש ואופנה לחברת OAKLEY – דיגמנו מיטב ספורטאי ישראל בתחום הגלישה, שייט ואקסטרים.

 

השקת מכשירי Teli't לחברת פלאפון – אירוע יח"צ במשרדי החברה.

 

אירוע קידום מכירות עבור דניה קוסמטיקס, משווקת מותג ג'ייד, בכנס ספקים לסופר פארם.

ציור גוף כמיצג אמנותי שצויר מול קהל בפתיחת תערוכה של אמנות וארוטיקה.